[Java lista] JTable fókusz

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Már. 19., Sze, 18:32:32 CET

Szia,

A mouse clicked valszeg valóban később fut, mint a focus gained, de gondoltál esetleg a mouse pressed eventre?

Üdvözlettel,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters:
Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest
Fövarosi Birosag 01-09-463417

Geschaeftsfuehrung/ Management Board:
Monika Houck