[Java lista] Egyszeru program vedelem

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2008. Már. 25., K, 16:37:58 CET

Emlexem mekkora slager volt ugy a 80-as evek vegen es 90-es evek
elejen a PC szuletesekor, hogy az adat tetszolegesen, serules mentesen
masolhato. Ennek koszonheto az elmult evtized technikai forradalma,
amit meg nem latunk es meg csak most kezdodik talan. A szellem
kieresztodott a palackbol, most mar nincs az a lemez kiado es
szoftveres ceg, aki ennek gatat vethetne. Illetve meg lehet probalni,
de aki nem kapcsol idejeben, az szerintem max belebukik csunyan a
szellel szembe pisilesbe. A szoftver, zene, film terjesztese a net
reven bazi olcsova lett, nincs szukseg valodi kiadokra, terjesztokre,
uzletekre. Ez mondjuk elmondhato, a kovacsokra, cipeszekre, kadarokra,
orosz tanarnokre, stb is csak maskep. Oket megsem sajnaljuk annyira.
Jaaaaj szegeny kiadokert megszakad a szivem... Viszont ez a nagy film
letoltesi mania is durva. Torrent mongyon le! Program vedelmet van
ertelme csinalni, de boven eleg a kicsi is, peldaul forum temanak mar
bazi unalmas.

Andris