[Java lista] JDialog-bol kilepeskor elemek ertesitese

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2008. Május. 21., Sze, 16:08:43 CEST

hello,
Ezzel a dátummal: Wednesday 21 May 2008 15.51.24 Legéndi Richárd Olivér ezt
írta:
> Hali!
>
> Az nem johet szoba, hogy magaban a Dialogban irsz egy listenert, ami
> bezaraskor minden kokmponenst ertesit?
Olyannyira, hogy ezt szeretnem:)

Csakhogy a dialogus tartalma valtozo, a contentben van egy tabbedPane, aminek
az elemei jpanel-ek stb. Ezek persze eventlistenereket regisztralnak
maguknak, amiket jo lenne torolni a kilepeskor.

Viszont a dialogusbol sem tudom vegigjarni az osszes komponenst, ill. ha
vegigjarom, mit csinaljak veluk? Nincs olyan Component-ben megvalositott
metodus, amit felul tudnek definialni. Akkor viszont nem hasznalhatom a
jpanelt, hanem egy sajat leszarmazottat kell csinalnom egy methodOnClose()
metodussal:(

Biztos van egy esemeny, csak nem talalom...
--
 koszi,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu