[Java lista] JDialog-bol kilepeskor elemek ertesitese

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Május. 22., Cs, 10:13:32 CEST

Szia,

hát izé... a konstruktorban (mármint minek a konstruktorában?) nem lehet, mert akkor még nincs parent, írod. Na jó, de ahol hozzáadod a jpanel-t, ott már biztosan van parent is, meg értesítendő komponens is. Amúgy nem tudom, hogy a Component hierarchy listener-je nem lehet-e megoldás a problémádra.

Miután kipróbáltam a component listenert, az ancestor listenert, és a hierarchy listenert, és egyik sem volt jó, esetleg nyitnék egy saját listenert a dialog leszármazottamban, és oda regisztrálnám a panelek hozzáadásakor a "cleanup" viselkedést végrehajtó osztályt. Másik lehetőségként megfontolnám a következőt: a dialógusból teljesen jól be tudod járni az összes komponenst, miért ne tudnád? A getComponentCount és getComponent hívások pont erre valók a konténerben. Az, hogy mit csinálj velük? Nos, ajánlom még figyelmedbe a putClientProperty és getClientProperty lehetőséget, ahová akár a takarító objektumot is teljesen jól bejegyezheted.

Üdvözlettel,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters:
Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest
Fövarosi Birosag 01-09-463417

Geschaeftsfuehrung/ Management Board:
Monika Houck