[Java lista] webes játék

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Nov. 4., K, 18:51:18 CET

On Tue, 4 Nov 2008 18:14:49 +0100
"András Csányi" <sayusi.ando at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Azt hiszem van egy kevéske félreértés. Engem az érdekel, hogy melyik
> nyelven, technológiával lehet kihozni költséghatékonyabban az egész
> projektet.

Mit szamolunk bele a koltsegekbe? A fejlesztesre forditott ido pl.
mennyibe kerul? Mennyi ido alatt tanulsz bele egy kenyelmes
keretrendszerbe? Mekkora a projekt? Ez pl. azert erdekes, hogy meg tudd
becsulni, hogy a tanulasra szant ido szazalekosan mekkora plusz kultseget
jelent, illetve hogy mennyi fejfajast okozhat a nagy mennyisegu
kezelhetetlen PHP kod ;).

Amugy az eredeti kerdesre tenyleg az a valasz, hogy attol fugg, hogy
mennyit db-zel. Ha sokat, akkor az lesz a szuk keresztmetszet. Ha olyan a
feladat, hogy a PHP-s implementacio sok idot tolt valami nativ libben,
akkor meg az is lehet gyorsabb. Ha sok program logika van benne, amit meg
kell irnod (vagy PHP/java libbol jonne), akkor a java lenyegesen gyorsabb
lesz.

  atleta