[Java lista] EE template rsz

Laja laja at freemail.hu
2008. Nov. 7., P, 11:10:37 CET

Köszönöm a választ mindenkinek!
Bár teljesen nem győztetek meg... ;)

> Lehet, sőt! A mi méréseink alapján pl. a FreeMarker a leggyorsabb
> magas terhelés esetén...

Ezen én egy csöppet se csodálkozom.... :)

> A template-eknek pont semmi köze ezekhez...

Már hogyne lenne. Minden rendes templete rendszer használ cachet. (Már
csak azért is, mert nem közvetlenül a templete állományt használja mind,
hanem van amelyik előfeldolgozza azt (gondolom).) És közel se mindegy,
hogy a cache rendszer Enterprise-e. Ilyenekre gondolok mint cache
szinkronizáció, cache megosztás, stb. És ha már a replikáció előjön,
akkor kell a tranzakció is... Pont az ilyesmiktől lesz Enterprise valami
nem? (Ha jól rémlik, akkor van valami 12 pontos követelményrendszer, és
az azokat teljesítő rendszerek nevezhetőek Enterprisenak.)

> Ezeket (pl. cluster) a JSP sem támogatja, pontosabban a JSP-nek semmi
> köze ezekhez :)

Hát ha nem támogatja, akkor hogyan Enterprise? Cluster nélkül hogy
garantálható a 99%-os működés, ami az egyik alap követelmény? Vagy
egyszerűen nem használ se cachet, se tranzakciót, se semmit? De akkor
meg nem hatékony...

Laja