[Java lista] EE template rsz

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2008. Nov. 7., P, 11:19:48 CET

On 11/7/08, Laja <laja at freemail.hu> wrote:
> [...]
>
> Már hogyne lenne. Minden rendes templete rendszer használ cachet. (Már
> csak azért is, mert nem közvetlenül a templete állományt használja mind,
> hanem van amelyik előfeldolgozza azt (gondolom).) És közel se mindegy,
> hogy a cache rendszer Enterprise-e. Ilyenekre gondolok mint cache
> szinkronizáció, cache megosztás, stb. És ha már a replikáció előjön,
> akkor kell a tranzakció is... Pont az ilyesmiktől lesz Enterprise valami
> nem? (Ha jól rémlik, akkor van valami 12 pontos követelményrendszer, és
> az azokat teljesítő rendszerek nevezhetőek Enterprisenak.)

Azt mond meg nekem, hogy mit erek el azzal, ha a cacheelt sablont
replikalom a teljes clusteren (azt leszamitva, hogy megnovelem a
halozati forgalmat). A nodeok megegyezoknek kell lenniuk a clusterben,
tehat mindenhol ugyanazok a sablonok vannak. Innentol kezdve midegyik
node sajat maga tud donteni a cache hasznalatrol.