[Java lista] EE template rsz

Laja laja at freemail.hu
2008. Nov. 7., P, 17:45:09 CET

Hali!

> Tényleg ennyire világszoftvert írsz? (Kb. youtube nagyságrendnél
> tudnék ilyen optimalizációt elképzelni, vagy talán annál sem, hogy a
> betöltött nyers template-eket replikálod.)

Nem. Egyszerűen kíváncsi voltam hogy van-e a JSP-n kívül más Enterprise
template rendszer. És mint írtam, az Enterprise jelzőnek vannak
követelményei. Példaként írtam a rendelkezésre állást, amihez egy
módszer a klaszter, amihez meg nem árt szinkronban tartani a dolgokat
(pl. a cache-t is). Nem értem miért van ezen mindenki leakadva.
Egyébként meg a legtöbb EE szerver cache rendszere tudja a replikációt
meg tranzakciót. Gondolom a jboss se azért szenvedett a fejlesztésével,
mert "pár ezresért raksz bele 4 gigás memóriamodult" és kész. Ha nincs
rá szükséged, akkor legfeljebb nem használod.

Laja