[Java lista] EE template rsz

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Nov. 7., P, 13:54:51 CET

Üdv,

nem akarok okoskodni, de amikről beszélsz, az valami űberrendszernél
jelenthetne teljesítménynövekedést, mert ha az összes sablont,
mindent, indításkor berántasz a memóriába, akár SAX-parse-olsz, meg
JSP-t fordítasz, meg mondjuk JPA-val NamedQuery-ket gyártasz, akkor is
egy normál szerver pár másodperc alatt betölt, valamint pár ezresért
rakod bele a 4 gigás memóriamodulokat, stb.

Tényleg ennyire világszoftvert írsz? (Kb. youtube nagyságrendnél
tudnék ilyen optimalizációt elképzelni, vagy talán annál sem, hogy a
betöltött nyers template-eket replikálod.)

István