[Java lista] switch

Zsolt Gádori takuan at freemail.hu
2008. Nov. 9., V, 12:29:16 CET

Szia!
Arra gondolsz, hogy nincsen free (illetve delete, ha már objektum)?
Ha igen, akkor ez nekem is fura nagyon. Főleg, mikor egy összetett
adatszerkezetről van szó, amiben én is foglalgattam bőszen, hát bután
érzem magam hogy nem szüntethetem meg.
Tudom, hogy van finalize, meg xy=null, (ezeket használom is) meg
system.gc(), de akkor is fura nagyon. Főleg, mikor olyan algoritmus
van, ami batch jelleggel egy adatsort dolgoz fel, és ciklikusan
megszületnek-elpusztulnak dolgok. Ekkor mindig a frász van rajtam,
nehogy "szivárogjon az adat" egyik tételtől a másikig. Mindegy, ez
szemlélet, és módszer kérdése. Többször kidebuggoltam már, hogy
tényleg más id-vel születnek meg az új objektumok, szépen követhető ez
a dolog. Ez legalább megnyugtató. Ha valami nem stimmelt, még eddig
mindig én voltam a ludas, sose a c(++) vagy a jáva. :-))

üdv:
Zs.