[Java lista] switch

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Nov. 9., V, 20:23:26 CET

On Sun, 09 Nov 2008 01:10:50 +0100
ern0 <ern0 at linkbroker.hu> wrote:

  Hali!

> viszont amit utalok java-ban, az az, hogy csak ugy ott kell hagynom az
> objektumaimat, mint eb a szarat, pedig kurvara tudom, hogy mi a
> "scope"-juk --

Mazochistanak tetszik lenni? :) Egyebkent amellett, hogy hatekonysag
szempontjabol (marmint a programozo megfelelo kihasznalasanak
szempontjabol) nem tul hatekony a kezi memoria management, amellett meg
egy csomo hibat is lehet vele generalni. Pl. most azt hiszed, hogy tudod
a scope-jat, aztan meg atirsz valamit a programban, amitol megvaltozik,
te meg elfelejted kivenni az explicit torlest, es mar fel is borult a
programod.

A trivialis esetekkel, mint pl. a lokalis meg blokkon belul foglalt, es
onnan ki nem kerulo ojjektumokkal pedig a GC is remekul elbanik.

  atleta