[Java lista] switch

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Nov. 10., H, 10:02:16 CET

> nem hiszek benne, hanem tudom, hogy lehet tokeletes prgmot irni

Persze, adott egyszeru feladatra lehet. De nem lehet tokeletes programot irni barmely feladatra. Ez tan meg matematikailag is bizonyíthato, bolcselettel pedig tobbek kozott azert sem, mert nem maghatarozhatok a "tokeletes" program kriteriumai.

Hibamentes programot elmeletileg lehet ugyan irni, de a koltsegvetese tobb nagysagrenddel haladja meg az esszeru modon hibas program fejleszteset.

Amugy nekem tok mindegy, ki mit gondol, az viszont biztos, hogy a C-meg-meg programok hibainak igen nagy szazaleka vezetheto vissza memoriakezelesi hibara. Mellesleg azt sem ertem, miert akarsz sajat memoriakezelest. A gc teljesen hatekony, es nem nagyon vesz el az idodbol. Akkor nem mindegy, hogy meddig laknak a memoriaban a mar szuksegtelen peldanyok? Ha kell meg hely, a gc megoldja - es nem igazan veszel eszre teljesitmenyromlast.

Egy biztos - a gc miatt a javaban egy hibalehetoseggel kevesebb, es sok szabadidovel tobb van.

Udvozlettel,

Ivan

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck