[Java lista] switch

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Nov. 9., V, 13:15:50 CET

Halihó!

Böszörményi Péter ezt írta:
> Ezetet en nem ertem. Miert lenne sok ido egy objektum letrehozasa?
> Legalabbis az a resze, ami telleg a jvm-re tartozik (nyilvan a
> konstruktorban talalhato inicializacios kod lehet nagyon-nagyon lassu)

  Ha ciklusmagban deklarálsz egy Long változót null értékkel az 0 időt fog
elvenni a program futásából. Ha adsz neki egy 0l értéket, akkor az objektum
pool-ból kap egy ilyen referenciát (-128 és 127 közötti számokra van egy
objektum pool, az autoboxing gyorsítására), ez nálam ~3ns ideig tart. Ha
létre kell hozni egy új Long példányt, akkor az már ~11ns lesz. És ez sokszor
nem mindegy.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor