[Java lista] Groovy

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2008. Nov. 10., H, 13:18:46 CET

Amikor kiprobaltam a Grails-t nekem az volt az erzesem hogy nagyon konnyu
beleszaladni a mocsarba amint az embernek nem a szokasos CRUD
funkcionalitasra van szuksege. Nemcsak az zavart hogy enyhen idegen a
szintakszis, hanem hogy nem ismerem pontosan a felhasznalt callback-eket es
eletciklusokat. Meg tudom tanulni, csakhat learning curve van.

Masik meglatasom hogy RAID eszkozhoz nem kellene feltetlenul uj nyelvet
kitalalni.
Ertelmes fejlesztoi csapatoknal minden projektnel kialakult egy sajat
framework ami valahogy (vagy futasidoben vagy forditasi idoben) supportot ad
a gyors alkalmazas fejleszteshez. A Grails ad egy megkozelitest ami alapveto
esetekben mukodhet, de nem a szent gral.