[Java lista] switch

Zsolt Gádori takuan at freemail.hu
2008. Nov. 9., V, 20:47:41 CET

Sziasztok!
Nagyon örülök, hogy felhoztam ezt a témát, mert nagyon tanulságos
leveleket írtatok. (legalábbis nekem) Azt felfogtam elsőre, hogy a
blokkal, ahol létrehoztam tényleg jól meghatározom, hogy mikrotól
nincs rá szükség. Egy kicsit nekem az misztikus, hogy van egy
objektum, amit dinamikusan létrehozok, ez adattagként létrehoz néhány
listát, meg egyebet, amik szintén objektumokat tartalmaznak, és akkor
erre az adatszerkezetre nem mondhatok free/delete-t, hogy lefussanak a
destruktorok, amiben felszabadíthatnám (megjelölhetném fölöslegesnek)
az általam megszült dolgokat. A system.gc()-t nem szoktam hívogatni,
csak bízom benne, hogy tudja mit akar. Végülis mindenki erre biztat
:-))) Lényegében semmit nem tudok a gc-ről hogy hogyan lehetne
(kell-e) optimalizálni a működését. Asztali alkalmazásnál ez nem gond.
De ha van egy batch folyamat, ami tízezerszámra dolgoz fel összetett
tételeket, akkor is nyilván ellátja a feladatát a gc, de nem tudom,
hogy miképpen lehetne neki segíteni, (kell-e), hogy a teljesítmény
egyenletes maradhasson.

Nyilván rám gondolsz, ami nem baj, mert ha így van, igazad van. Van
jópár évnyi gyakorlatom c(++)-ban, de a jávát most kezdtem, és még
kicsit homályos néhány dolog. Köszönettel veszek minden kiigazítást.

Kösz a türelmeket:
Zs.