[Java lista] switch

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Nov. 9., V, 21:06:32 CET

On Sun, 9 Nov 2008 20:47:41 +0100
"Zsolt Gádori" <takuan at freemail.hu> wrote:

  Hali!

> nincs rá szükség. Egy kicsit nekem az misztikus, hogy van egy
> objektum, amit dinamikusan létrehozok, ez adattagként létrehoz néhány
> listát, meg egyebet, amik szintén objektumokat tartalmaznak, és akkor
> erre az adatszerkezetre nem mondhatok free/delete-t, hogy lefussanak a
> destruktorok, amiben felszabadíthatnám (megjelölhetném fölöslegesnek)

De hat a lenyeg az, hogy a legtobb esetben nem tudod pontosan, hogy
mikortol nincs rajuk szukseg, vagy legalabbis ezt nagyon munkas
kitalalni. Teljesen altalanos esetben egy GC-t kell hozza irni ;).

> az általam megszült dolgokat. A system.gc()-t nem szoktam hívogatni,

Azt jol teszed.

> csak bízom benne, hogy tudja mit akar. Végülis mindenki erre biztat
> :-))) Lényegében semmit nem tudok a gc-ről hogy hogyan lehetne
> (kell-e) optimalizálni a működését. Asztali alkalmazásnál ez nem gond.

http://www.ibm.com/developerworks/library/j-jtp01274.html Kicsit regi, de
az alapok azert le vannak irva bele.

> De ha van egy batch folyamat, ami tízezerszámra dolgoz fel összetett
> tételeket, akkor is nyilván ellátja a feladatát a gc, de nem tudom,
> hogy miképpen lehetne neki segíteni, (kell-e), hogy a teljesítmény
> egyenletes maradhasson.

Pl. ugy, hogy sok rovid eletu objektumot hasznalsz. Azokat konnyebb
begyujtenie a GC-nek, mint a hosszu eletueket. Ezen kivul a GC-nek egy
rakat parametere beallithato a parancssorbol.

  atleta