[Java lista] Groovy

OSTYÁNI Péter panteros at dev-labs.com
2008. Nov. 10., H, 10:59:13 CET

> Csak felve kerdezem meg, de akkor ilyen alapon php-ban is lehet igy
> programozni?

Lehet. :-)
Bár aki java-n nevelkedett valószínűleg inkább a groovyt választja majd,
mint a PHP-t.
A java fejlesztők nagy százaléka szerintem egyszerűen csak azért
becsmérli a PHP-t, mert soha nem foglalkozott még vele.

De szerintem inkább az a lényeges, hogy egy jól összerakott
framework-ön, kényelmesen lehessen dolgozni. Legyen az java-ban,
groovy-ban vagy PHP-ban írva.

Framework nélkül meg gyakorlatilag bármilyen programnyelven lehet
gányolni. Csak van amelyikben könnyebben.

És most gondolom kezdődik a java vs php háború. :-)

ostya