[Java lista] Groovy

Ámon Tamás sajt at amon.hu
2008. Nov. 10., H, 11:39:06 CET

OSTYÁNI Péter írta:

> Lehet. :-)
> Bár aki java-n nevelkedett valószínűleg inkább a groovyt választja majd,
> mint a PHP-t.
> A java fejlesztők nagy százaléka szerintem egyszerűen csak azért
> becsmérli a PHP-t, mert soha nem foglalkozott még vele.
>
> De szerintem inkább az a lényeges, hogy egy jól összerakott
> framework-ön, kényelmesen lehessen dolgozni. Legyen az java-ban,
> groovy-ban vagy PHP-ban írva.
>
> Framework nélkül meg gyakorlatilag bármilyen programnyelven lehet
> gányolni. Csak van amelyikben könnyebben.

> [...]

Erre a framework dologra en is rajottem :) Csakhat itt is hasonlo a
kerdes, mint a php-ban, hogy melyiket is? Most elso lepesben egy
feladatkezelo rendszert szeretnek csinalni, amit bongeszovel lehet
izelgetni, de jo lenne, ha kesobb lehetne hozza valami asztali
alkalmazast is csinalni, lehetoleg minel egyszerubben. (Magyarul
ugyanazokat a metodusokat hivogatna mind a ketto.)

De azert kivancsi vagyok arra is, hogy portalok osszeallitasaban milyen
rendszerek vannak.

--
Ámon Tamás