[Java lista] switch

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Nov. 10., H, 13:15:25 CET

On Mon, 10 Nov 2008 03:51:55 -0800
Gergely Hodicska <felho at avalon.aut.bme.hu> wrote:

  Hali!

> Én azért prezikben/leírásokban/könyvekben (illetve saját dolgokban)
> általában nem ezzel találkozom. Inkább valamilyen központi tárhelyen
> van a session (esetleg plusz sharding), vagy cookie.

Hat nem tudom, az EE template rsz-es tema kapcsan mar fel akartam hozni
ezt a kerdest. Jatszogattam egy kicsit a Djangoval (python-os web fwk
Rails szeru felfogasban), es ott a levlistan a skalazhatosagot firtato
kerdesekre mindig az a valasz, hogy 'shared nothing' architekturank van,
csak egy load balancert kell a szerverek ele rakni. (A shared nothing
persze nem teljesen igaz, mert az adatbazis osztott eroforras.) Ez meg
elegge szemben all a javaval altalaban hasznalt megoldassal, ami a
session replikacio.

  atleta