[Java lista] wicket, trigger oldal elhagyasa eseten

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2008. Nov. 17., H, 12:30:35 CET

Sziasztok, ismet erdekes problemaba utkoztem webalkalmazas-iras kozben.

Van egy Wicket 1.2.x webalkalmazasom, amiben vannak formok. Azt szeretnem
megoldani, hogy jojjon fel javascript popup, ha ugy akarnak elnavigalni az
oldalrol, hogy a formon megvaltoztattak ertekeket, de nem submit-oltak. Nem
eleg ha az oldal kontroll-jaira rateszek valami popup behaviour-t, mert az
is lehet hogy a bongeszon nyomnak back/forward/home gombot. Valahogy biztos
meg lehet oldani, mert pl. a gmail-ben van ilyen feature.

Wicket megoldas lenne a "most welcome", de a html-es hatter is erdekel.
Baratom a Google, de nem tudom hogy milyen kifejezesre kellene rakeresni
ertelmes valasz remenyeben.