[Java lista] JAAS (vagy mi?)

Kristof Jozsa kristof.jozsa at gmail.com
2008. Nov. 20., Cs, 17:07:04 CET

az 1.x elkepeszto bonyolultan fogott meg egy nem annyira bonyolult
feladatot, cserebe bugos volt benne a clusteres session kezeles. a 2.x
elkepeszto bugosan amde tul egyszeruen fogott meg egy nem annyira
bonyolult feladatot, cserebe tobb nap (!) volt portolni a config filet
1.x-rol 2.x-re, de maskepp bugos volt benne a clusteres session
kezeles. a main dev tett 2-3 kiserletet hogy megcsinalja, nem jott
neki ossze, ugyhogy en faragtam magamnak kereket. tervben van hogy
egyszer opensource lehet de messze van meg a queueban, ne varj ra.