[Java lista] RMI kerdes

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Nov. 18., K, 14:16:15 CET

Ne haragudj, biztos faradt vagyok meg minden, de a trivialis valasz szerintem az, hogy ahogy lokalban is csinalnad, pont ugy kell szetvalogatni. De szerintem valami masra gondoltal, mint amit sikerult megkerdezned, vagy tenyleg nagyon faradt vagyok, de nem ertem a kerdest.

Udvozlettel,

Ivan

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck