[Java lista] RMI kerdes

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2008. Nov. 18., K, 15:52:28 CET

On Tuesday 18 November 2008 14.16.15 istvan.ketler at lhsystems.com wrote:
> Ne haragudj, biztos faradt vagyok meg minden, de a trivialis valasz
> szerintem az, hogy ahogy lokalban is csinalnad, pont ugy kell
> szetvalogatni. De szerintem valami masra gondoltal, mint amit sikerult
> megkerdezned, vagy tenyleg nagyon faradt vagyok, de nem ertem a kerdest.

A lenyeg: az rmi tipus-t exportal, vagy peldanyt?
Ha peldanyt, akkor honnan lesz referenciam a kliens oldalon?

van pl.  A tipusu objektumbol 4 peldany. Ezeket exportalom egyenkent.
A kliens oldalon hogy tudom kivalasztani barmelyiket?
Lokalban megvan a referenciajuk, mert pl inner object-ek egy osztalyban, vagy
egy collection-ben ulnek mindannyian.

Kliens oldalon csak azt tudom hogy van n db. exportalt osztaly.
Arra kerdeztem ra, hogy az rmi biztosit-e valamilyen peldany azonositot, vagy
csak a tipust exportalja.

Lehet, hogy hulye a kerdes, de most ismerkedem az rmi alapjaival, elnezest, ha
zoldeket kerdezek.

--
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu