[Java lista] Eclipse flegma szintaktikai ellenorzes?

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2008. Nov. 20., Cs, 11:34:43 CET

Udv a listanak!

Szerettem volna egy java kodot profilerrel vizsgalni, hol tolti el a
legtobb idot. Mivel Eclipse alatt meg sohasem sikerult beizzitani
profilert, ezert elokaptam a brand new NetBeanst, hogy majd azzal jol.
Erdekes dolgot fedeztem fel.

package test;

@Annots({
	@Annot("a"),
	@Annot("bela"),
})
public class Main {

        // TODO code application logic here
    }

}

A kod Eclipse alatt gond nelkul fordul (felhivnam a figyelmet a bela
utani , karakterre), NetBeans es (5-os) javac nem forditja. Mivel
ehhez hasonlo annotaciok dogivel vannak a kodban, Netbeans alatt nem
fordul (bar eddieg alapjan profilert nem zavarja). Velemeny, tipp,
gondolat?

ps: Az annotaciok:
package test;

public @interface Annots {