[Java lista] Eclipse flegma szintaktikai ellenorzes?

Legéndi Richád Olivér roante at freemail.hu
2008. Nov. 20., Cs, 11:54:54 CET

Hail!

Hu, hat ez tenyleg erdekes :-)

Az van, hogy az Eclipse-nek sajat Java forditoja van, es vannak kulonbsegek
(tobbnyire, er... bugok :-)) az ejc es a javac viselkedese kozott.

A JLS szerint igy van a def:
http://java.sun.com/docs/books/jls/third_edition/html/interfaces.html

  NormalAnnotation:
         @ TypeName ( ElementValuePairsopt )

     ElementValuePairs:
         ElementValuePair
         ElementValuePairs , ElementValuePair

     ElementValuePair:
         Identifier = ElementValue

     ElementValue:
         ConditionalExpression
         Annotation
         ElementValueArrayInitializer

     ElementValueArrayInitializer:
         { ElementValuesopt ,opt }

     ElementValues:
         ElementValue
         ElementValues , ElementValue

Azaz nem szabadna ',' karaktert engedni az utolso elem utan (ez kicsit meglep,
mert array inicializatorban meg hasonlo helyeken siman engedik, ami azert
hasznos szokott lenni).

Azt ajanlanam, hogy jelentsd le a bugzillajukban, bar, lehet, hogy ez mar egy
ismert jelenseg:

  https://bugs.eclipse.org/bugs/

Ricsi

UI: Ha talalsz ilyet, plz linkeld mar be nekem is az URL-t, erdekelne, mit
mondanak ra. Thx!