[Java lista] JAAS (vagy mi?)

Verhs Pter peter at verhas.com
2008. Nov. 20., Cs, 11:53:09 CET

A válasz: igen.

Javaslom a

http://www.jaasbook.com/

oldalon található ingyen letölthető könyvet, amiben ugyan maradtak némi
hibák, és lehet, hogy nem véletlenül nem adták ki (minőség, didaktika)
de még mindig könnyebb volt belőle megérteni az authentikációt, mint
csak a szabványból.

Le is implementáltuk, majd elraktuk a projektet 4 hónapra, és amikor
három napba telt egy új installra bekonfigurálni az elfelejtett JAAS
authentikációt, akkor három óra alatt kicseréltem egy servlet filterre.

Péter

Ámon Tamás wrote:

> Egy gyors kerdes, mielott vegigolvasnam. Ha ezt hasznalom, akkor majd az
> alkalmazasomban is tudom azonositani a belepett felhasznalot?

--------- kvetkez rsz ---------

Tovbbi informcik a(z) Javalist levelezlistrl