[Java lista] JAAS (vagy mi?)

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2008. Nov. 20., Cs, 19:08:20 CET

Nekem sem volt gondom az Acegi Securityval. Több projektben is
használtam, és használom. CAS-sal sem volt bonyolult összelőni.

Clusterben még nem próbáltam. Mi az, hogy bugos volt benne a clusteres
session kezelés? Az Acegi nem kezeli a sessiont, ugyanúgy használja,
mint bármilyen más filter. Az nem az Acegi hibája, ha egy clusterben
session kezelési problémák vannak.

Lehetne hozzá még több doksi még több példával, meg kitalálhatnának
pár egyszerűsítést, hogy kevesebb legyen a konfiguráció, de amúgy egy
nagyon megbízható és sokat tudó (de még könnyen bővíthető) megoldás
szerintem.

Magyusz