[Java lista] JAAS (vagy mi?)

Kristof Jozsa kristof.jozsa at gmail.com
2008. Nov. 20., Cs, 19:55:35 CET

reg volt mar, de ha tenyleg erdekel, lenyegeben a
concurrent-session-control feature kapcsan keptelenseg volt lecserelni
a default SessionRegistry implementaciot barmi cluster-aware sajatra
mert eloszor config opcio nem volt ra honapokig 2.0-ban aztan
2.0.x-ben lett, amitol siman csuklott a default ldap userservice tema,
tehat soha nem szolalt meg. custom logouthandlert detto nem lehetett
definialni, ahhoz irhattad vissza a 2.x configot reszben 1.x-re de
mivel a 2.x nem volt rendesen dokumentalva se az elso final releasek
idejeben igy kicsit zuros volt h a 2.x config tagek pontosan mely 1.x
reszeknek felelnek meg, nem is beszelve a kozben osszevont/atalakitott
komponensekrol. osszefoglalva szerintem messze a legalja minoseg a
spring projectek kozul, a 2.x-et pedig joval azelott dobtak ki
stabilnak kikialtva minthogy stabilizalodott volna.

lenyegeben homokozoban mukodik, helloworldnek mukodik, ha barkinek
barhol mashol mukodik, oruljon :) en csak az eredeti kerdezot akartam
figyelmeztetni, de fenntartom h ilyen kaliberu problemara tizenotszor
elegansabb, egyszerubb es mukodo megoldas letezik.