[Java lista] (nincs tárgy)

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Nov. 23., V, 23:44:49 CET

On Sun, 23 Nov 2008 22:49:02 +0100
"Istv__n Viczi__n" <viczian.istvan at gmail.com> wrote:

Bocs, az elobb valahogy elveszett a subj.

  Hali!

> servlet nem j__, mert ha m__r van template engine-__nk (JSP), akkor
> haszn__ljuk, hiszen egy csom__ minden kell bel__le, amire m__r van tag,
> mint pl. t__bb nyelv__s__t__s, alk. specifikus dolgok, stb.. Am__gy pont
> egy olyan megold__st v__ltok ki, amikor servlet-ben van out.println
> ezer, __s m__dos__tani akartam, neh__z megtal__lni, hogy hol is kell, __s
> akkor gondoltam, kidobom.

Egyeb template engine, pl. Velocity vagy FreeMarker? Az utobbirol mintha
azt irta volna valaki a multkoriban, hogy van benne JSP taglib tamogatas.
(De gondolom ez kezzel is megoldhato, csak macerasabb.)

Masik megoldas lehet - bar ez nem tul elegans - az utofeldolgozas. A
sortorest explicit jelolod, a space-eket levagod mindenutt egyre egy
kimeno filterben. De ez azert tipikusan a mindent szognek nezes esete ;).

  atleta