[Java lista] (nincs tárgy)

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2008. Nov. 24., H, 00:36:02 CET

Üdv,

közben megoldottam, köszönöm mindenkinek. Azért azon csodálkozom,
hogyha egy template nyelven egzakt módon szeretném kezelni a
sortöréseket, arra nincs nagyon támogatás. Ok, hogy az XML-re találták
ki, de akkor is.
Amúgy emlékszem, hogy a Velocity-ben is ugyanúgy kellett comment-ekkel
szenvedni, azért maradtam a JSP-nél.
A megoldás: trimDirectiveWhitespaces, majd írtam egy fn:br függvényt,
ami return "\n", és jsp-ből <c:out value="${myfn:br()}" />. Valamint
még csináltam egy JSP függvényt a printf-re is, így kordában tartom a
whitespace-eket, pont ott és csak ott van, ahol én akarom. :)

Viczi