[Java lista] email érvényesség

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2008. Nov. 30., V, 22:37:39 CET

> [...]
>   A mostani trend az, hogy az összes címről azt mondja a szerver, hogy
> pillanatnyilag nem elérhető (greylist, 45x hibakód). Ezzel több a haszon,
> egyrészt elsőre ugyanúgy nem lehet eldönteni, hogy a cím él-e, másodsorban a
> szerver terhelése csökken... a küldő adatait a szerver letárolja, és ha újra
> próbálkozik a küldéssel a feladó (bizonyos idő után), akkor már normális
> módon foglalkozik vele, a címzett email címről megmondja, hogy létezik-e,
> vagy sem, és fogadja a levelet. Ezzel a módszerrel se lehet eldönteni
> azonnal, hogy a megadott email cím létezik-e. És már igen sok nagy
Kinti rendszergazdánk majdnem Ironporthoz ment, ott pl. ez megy:
"go ahead and reply "invalid"... but if it detects more than a certain
amount per periond (like 5 in 5 minutes) then it blacklists the source
for 1hr".

Szóval sok szempontból nem százas megoldás.

> No igen, de ettől a kérdésben rejlő probléma nem múlt el... :)
Miért? Egy emailben kapott email cím aktiváló link szerintem elég
biztos. A kérdezőnek nem alapvetően a formai ellenőrzés volt a gondja.

Üdv,
Felhő