[Java lista] connection pool MySQL Hibernate Tomcat

info@e-dog.hu mail at e-dog.hu
2008. Okt. 6., H, 20:13:46 CEST

Sziasztok!

Van
  -  kb. 40 darab felhasználói adatbázis, localhoston, MySQL
  - 1 darab általános adatbázis, localhoston, MySQL
  - kb. 300 webes felhasználó, a webes felhasználó azonosítás az
általános adatbázisban van.

Minden belépő webes felhasználónak nyitni kell az általános adatbázisba
egy kapcsolatot és egyet a 10-ből a felhasználói adatbázisba.

Ugyebár az első az általános adatbázis az egyszerű a "szokásos", "minta"
HibernateUtil, mely visszaadja a felkonfigolt sessionFactory-t.

A második a felhasználó adatbázis a nehezebb minden egyes webes
belépéskor felépítem a kapcsolatot és HttpSession-be tárolom. Nem vagyok
benne biztos, hogy ezt így kell csinálni. Mert hiába nem él már
HttpSession de kapcsolat még megmarad, mivel az a konfigurációs probléma
van, hogy a connection timeout-ot növelni kellett az általános adatbázis
miatt. Mert az a MySQL kapcsolat gyakran elhalt némi inaktivitás után.

a. Megoldás: Tömbe rakom felhasználói adatbázis kapcsolatokat is és ott
is előkészítem a konfigolást hagyom így.
b. Megoldás: Csökkentem a connection timeout és lekezelem az általános
adatbázishoz élő állandó kapcsolat használatakor fellépő exception-t

Szerintetek?  Vagy hol találok erről valamit is. Már rengeteget gugliztam!

ui.: az autoreconnect opció valahogy nem működött az álatalános adatbázishoz

Előre is köszönettel:
GeZo