[Java lista] connection pool MySQL Hibernate Tomcat

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Okt. 6., H, 20:35:12 CEST

Halihó!

> Szerintetek?  Vagy hol találok erről valamit is. Már rengeteget gugliztam!

  Szerintem. Filter kellene. Filter végezze az azonosítást. Elég egy kapcsolat
is akár, de lehet szedni pool-ból a filter belépő pontján, majd a végén
visszatenni. A felhasználó függő adatbázis pool-t a filter tudná kezelni.
Kell egy olyan szerkezet, hogy ki és mikor kérte el utoljára a kapcsolatot.
Ha jön a user és még nincs benne a listában, akkor kap egy bejegyzést,
létrehozod a db kapcsolatot, majd átadod neki, akár a request-en át,
tökmindegy. Ha jön újabb user, akkor szintén. Ha régi user jön, akkor
frissíteni kell azt a bejegyzést, hogy mikor kérte el a kapcsolatot, és
odaadni a kapcsolatot. Néha meg kell nézni a listát, és a túl régi
kapcsolatokat kivenni, lezárni és törölni a listáról.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor