[Java lista] connection pool MySQL Hibernate Tomcat

info@e-dog.hu mail at e-dog.hu
2008. Okt. 7., K, 20:58:33 CEST

Halihó!

Köszönöm a választ!

>  Szerintem. Filter kellene. Filter végezze az azonosítást. Elég egy kapcsolat
> is akár, de lehet szedni pool-ból a filter belépő pontján, majd a végén

Végül is a felhasználó azonosítás az container alapú, az jó is így mert a felhasználóhoz
több felhasználói adatbázis is kapcsolódhat abból kell választania. Van is erre egy filter
mely visszadobja ide a felhasználót ha még nem választott.

De lényegében nem ez a connection pool? Tegnap átfutottam a
Apress-es Beginning Hibernate From novice to Professional idevonatkozó részét. És abból azt olvastam ki,
hogy  Session olyan mint a connection és a SessionFactory pedig olyan mint a ConnectionPool
ha a JDBC-vel hasonlítjuk össze.
Meg a SessionFactory az szálbiztos, a Session pedig nem. SessionFactory drága a Session pedig nem.
Nyilván a Session az sokkal több mert abban ott vannak az objektumaim állapotaikkal együtt .....

Tehát a HibernateUtil Singleton -ba kell előkészíteni az összes SessionFactory-t, és mindig az adom
vissza amelyik kell nyilván vanegy fix....
Csak ez a SessionFactory mennyit kajol memoriából.

Nyilván ha lenne több párhuzamos felhasználó mint amennyi adatbázis akkor már jobban is jártunk.
Csak még most ez nem igaz...

GeZo