[Java lista] Egy itthoni konferencia...

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2008. Okt. 8., Sze, 11:51:09 CEST

Sziasztok,

Nem vagyok érintve a szervezésben, de emlékszem, hogy volt itt a listán egy
hosszú thread a témában, így megemlítem azoknak akit esetleg érdekel és akik
nincsenek az sql-levlistán.

Ugye nem kell külön rámutatnom, hogy mekkora a Java-érintettség a témában.
:o)

http://www.opensourcebi.hu/program.shtml

* Bevezető - Üzleti intelligencia a tömegeknek - Arató Bence, BI Consulting

* Adattárház építés MySQL alapokon - SUN Magyarország

* Az adatmodellezés open source alternatívái - Gollnhoffer Gábor, Meta
Consulting

* ETL fejlesztés a Talend nyílt forráskódú eszközeivel - Pásztor Sándor,
DWBI Kft.

* A Pentaho BI szoftverei a tanácsadó szemével - Bódogh Attila, Nextent Zrt.

* Értékesítéstámogató rendszer kialakítása a Varga Borászatnál a PALO OLAP
szerver használatával - Varga Bálint, Varga Pincészet

* JPivot jelentéskészítő alkalmazás bevezetése a KSH-ban - Antoni Simon
Soma, KSH

* Adatbányászat nyílt forráskódú alapokon: A Weka és a Rapidminer használata
- Gáspár-Papanek Csaba, BME

MM