[Java lista] áttekintés

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2008. Okt. 9., Cs, 19:21:58 CEST

Sziasztok!

Új jövevény vagyok becses társaságotokban, ezért most tisztelettel
köszöntenék mindenkit.

Első kérdésem arra vonatkozna, hogy milyen áttekintő/összefoglaló
jellegű könyvet tudnátok ajánlani. Az elmúlt tíz évben c/c++-ban éltem,
napi meló jelleggel, és most ismerkednék a java nyelvvel. Az első
tapasztalataim (az erőforrásigényt kivéve) rendkívül kedvezőek, a
doksik jók, és az eszköz (itt a nyelvre gondolok) is kiváló. Kéne
azonban egy áttekintő jellegű írás, ami valamiféle rendszerszemléletet
adna, olyasformán, hogy ha valami feladat/probléma felmerül akkor
körülbelül tudjam merre szaladjak. Jó volna magyar nyelvű.

Köszi:
Zs.