[Java lista] áttekintés

Legéndi Richád Olivér roante at freemail.hu
2008. Okt. 10., P, 12:34:59 CEST

Szia Zsolt!

Isten hozott :-)

Van egy könyv magyarul (bár elég nehéz beszerezni, és nem egy mai darab), amely
a 'Java útikalauz programozóknak' címet viseli. Abban külön fejezet foglalkozik
a 2. könyvben a C++, Java különbségeiről. Jó drága is, de estleg megérné
átfutni, ha valahol sikerül fellelned.

A könyvről sokfélét mondanak, ki jót, ki rosszat, minden fejezet más-más szerző
tollából született, de szerintem egy jó kis összefoglalója a nyelvnek, és elég
olvasmányos is.

Azt hiszem ez volt az oldala, csak most épp le van halva, ahogy nézem :-)
	http://java.inf.elte.hu/

Ricsi