[Java lista] Magyar nyelvu Java jegyzet

Varjasi Norbert varjasin at sze.hu
2008. Okt. 12., V, 15:24:04 CEST

Sziasztok!
Az elmúlt években sokat  faragtam egy olyan művön, amelyet jávával
ismerkedő, programozni tanuló emberkéknek szántam.
Igyekeztem beleírni olyan dolgokat is amelyeket itt a levlistán a
tapasztalt "nagyöregek" tanácsoltak :)  Próbáltam a szakkifejezéseket
szépen fordítani, illetve az elterjedt magyar megnevezéseket használni,
de azért minden fogalom definiálásakor otthagytam a eredeti angol
fogalmakat is. Így a kezdő angolosok is haznosan forgathatják.
(Sajnos a teljes standard java kiadás minden apró részlete nem fért bele.)

Az írás letölthető és szabadon felhaználható erről az oldalról:
http://jegyzet.sze.hu/index.php?felt=Programoz%C3%A1s+III.&fajl=keres

üdv: Varjasi Norbert

ui: Ezt a jegyzetet a győri informatikus képzésben használjuk, és
feltételeztem, hogy aki olvassa, rendelkezik már az  ANSI C, vagy
valamely más programnyelvi ismeretekkel.
ui2: Lehet bátran kritizálni is ;)