[Java lista] mi ez az üzenet?

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2008. Okt. 12., V, 18:04:04 CEST

Ok, az világos volt amit írtál, és sikerült is megértenem. Csak arra
próbáltam célozni, ami életérzés ilyenkor erőt vesz rajtam. Amikor
tudom hogy én vagyok a hülye, csak önerőből nem bírok rájönni és
valószínűleg a megoldás ott van az orrom előtt, de ...
No mindegy. Szóval világos volt a magyarázat, köszi!

Azér a doksit persze átnyálazom! (abból baj nem lehet :-))

Zs.