[Java lista] Hibernate reverse engineering

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2008. Sze. 8., H, 11:05:27 CEST

Sziasztok !

Kipróbáltam a Hibernate tool-nak a "reverse engineering" funkcióját
amikor már létező adatbázis objektumokból egyből "annotated class"-okat gyártunk.
Az adatbázis postgreSQL, a táblák között rendesen megvannak a foreign key-ek.
Amikor létrehozta a hibernate tool a java osztályokat belenéztem a forrásba,
és nem egészen olyanok lettek mint gondoltam. Amikor egyik tábla hivatkozik
a másikra (foreign key) a létrejövő osztályok között nincs meg ez a hivatkozás.
Egyszerű primitív (int,long) típusok lettek, ahelyett hogy egy hivatkozás
került volna bele a másik osztályra. Szerintetek ez így normális,
ennyit tud a reverse engineering ? Helyette inkább érdemes manuális
módon létrehozni ezeket az osztályokat ?

Joe