[Java lista] Hibernate reverse engineering

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2008. Sze. 8., H, 12:34:00 CEST

Szia!

Ilyet en is tapasztaltam, de valahogy megoldottam. Nem, ennel joval
tobbet is tud a reveng. Megy a one-to-one es one-to-many es a
many-to-many is. Utobbinal azert erdemes odafigyelni egy-ket dologra.

Na filozok mi is okozta nalam is ezt az id-s hivatkozasosdit....

Amugy one-to-many kapcsnal jon ez igy ossze neked?

Udv.,
Andris