[Java lista] Hibernate reverse engineering

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2008. Sze. 8., H, 12:40:33 CEST

Sziasztok !

Igen one-to-many kapcsolatok vannak leggyakrabban,
de van many-to-many is. Egyiknél sem működik a dolog.
Én arra gondoltam hogy esetleg a hibernate-tool még konfigurálható,
van pár kapcsolója, lehet hogy ennek kéne utánanéznem...
Elképzelhető hogy más beállításai is vannak még.
Majd ha lesz időm megnézem.
Azért kösz ha eszedbe jut valami. Jó lenne ha ezzel a módszerrel állna elő
a forrás, ha megöröklünk egy rendszerből nagy számosságú táblák halmazát,
macerás lenne kézzel létrehozni az osztályokat. Hacsak az ember nem ír erre
egy másik szoftvert :)

Joe