[Java lista] Hibernate reverse engineering

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2008. Sze. 8., H, 18:02:39 CEST

A reveng.xml file-t megmutatnad esetleg? Csatoltam en is egy mintat.

A many-to-many-nal figyelni kell arra. hogy a kereszttablaban ne
legyen felesleges oszlop (vagy legalabbis kotlezo ne). Valamint a
Hibernate Tool cuccos Hibernate Code Generation ablakaban be kell
ikszelni a Detect many-to-many tables-t.

Vhol szerintem amugy reveng.xml fajlban (eseteleg a filterekkel) hibazhatsz.

Udv.,
Andris