[Java lista] Agilis módszertanok alkalmazása magyarországi cégeknél

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2008. Sze. 15., H, 15:59:47 CEST

> A gugli fele megoldas viszont nagyon jo szerintem: folyamatos peer-review
> van a kodokon, addig nem csekkolhatsz be a repoba, amig a reviewered jova
> nem hagyta a kodot.
Egy tesztelésről szóló könyvben azt olvastam, hogy sok szakember szerint
a kód inspekció a hibáknak egy nagyon nagy százalékát képes megtalálni,
ár teljesítmény arányban jobban megérheti, mint a unit tesztelés.

> Van ehhez egy webes alkalmazasuk, amiben szepen
> soronkent le lehet kommentelni, hogy mit hogyan kene valtoztatni.
Alpban tudja a Google Code: kódborzolás közben kattints kettőt az adott
sorra.

Üdv,
Felhő