[Java lista] Agilis módszertanok alkalmazása magyarországi cégeknél

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Sze. 15., H, 17:40:02 CEST


On Mon, 15 Sep 2008 17:03:03 +0200
Verhás Péter <peter at verhas.com> wrote:

  Hali!

> Az baj. ITIL: tessék szétválasztani az incidens menedzsmentet és a 
> probléma menedzsmentet. Nem ugyanaz a kettő.

> * Incidens menedzsment: újraindítom, biztosítom, hogy a szolgáltatás 
> elérhető legyen. Valameddig menni fog, legfeljebb megint újraindítom.
> * Probléma menedzsment: ezzel párhuzamosan, de nem amíg a rendszer áll 
> keresem a hiba alap okát. (root cause)

En csak beszelgettem egy parszor egy-ket googler haverral, ok meseltek,
hogy kb. ugy megy, ahogy leirtam. Nyilvan nagy vonalakban es nyilvan a
nagy G eleg jol tudja, hogy hogy kell ezt csinalni ;). De ha mar
belemasztunk: en nem irtam, hogy a fejleszto csapat inditgatna ujra.
Igazabol errol fogalmam sincs. Csak azt meseltek a sracok, hogy az
elesedes utan, amig at nem adjak egy support csapatnak, addig ok a
felelosek, hogy ha barmi _hiba_ van a szoftverben, akkor azt
azonnal kijavitsak. Akar ejjel haromkor is. Az egesz ugy kerult szoba,
hogy ebben az esetben nyilvan nem kell elotte jovahagyatni a javitast a
reviewereddel :).

  atleta


További információk a(z) Javalist levelezőlistáról