[Java lista] Agilis módszertanok alkalmazása magyarországi cégeknél
Verhás Péter
peter at verhas.com
2008. Sze. 15., H, 17:03:03 CEST
Az baj. ITIL: tessék szétválasztani az incidens menedzsmentet és a
probléma menedzsmentet. Nem ugyanaz a kettő.
Persze ez egy fejlesztői fórum, és nem üzemeltetői, tehát bocsánatos bűn
ha valaki nem tudja. Viszont az nem bocsánatos, ha ennek ellenére
nekiáll üzemeltetni.
* Incidens menedzsment: ĂşjraindĂtom, biztosĂtom, hogy a szolgáltatás
elĂ©rhetĹ‘ legyen. Valameddig menni fog, legfeljebb megint ĂşjraindĂtom.
* ProblĂ©ma menedzsment: ezzel párhuzamosan, de nem amĂg a rendszer áll
keresem a hiba alap okát. (root cause)
PĂ©ter
> mielott atadnak az uzemeltetesnek egy darabig 24/7-es ugyeletet
> tartanak, es ha ledoglik, akkor az ugyeletest riasztjak, es azonnal
> nekiall javitani.)
>
>
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: http://javagrund.hu/pipermail/javalist/attachments/20080915/d4c1567f/attachment.html
További információk a(z) Javalist levelezőlistáról