[Java lista] Agilis módszertanok alkalmazása magyarországi cégeknél

Verhás Péter peter at verhas.com
2008. Sze. 15., H, 17:03:03 CEST


Az baj. ITIL: tessék szétválasztani az incidens menedzsmentet és a 
probléma menedzsmentet. Nem ugyanaz a kettő.

Persze ez egy fejlesztői fórum, és nem üzemeltetői, tehát bocsánatos bűn 
ha valaki nem tudja. Viszont az nem bocsánatos, ha ennek ellenére 
nekiáll üzemeltetni.

* Incidens menedzsment: újraindítom, biztosítom, hogy a szolgáltatás 
elérhető legyen. Valameddig menni fog, legfeljebb megint újraindítom.
* Probléma menedzsment: ezzel párhuzamosan, de nem amíg a rendszer áll 
keresem a hiba alap okát. (root cause)

PĂ©ter
> mielott atadnak az uzemeltetesnek egy darabig 24/7-es ugyeletet
> tartanak, es ha ledoglik, akkor az ugyeletest riasztjak, es azonnal
> nekiall javitani.) 
>   
>
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: http://javagrund.hu/pipermail/javalist/attachments/20080915/d4c1567f/attachment.html 


További információk a(z) Javalist levelezőlistáról