[Java lista] Agilis módszertanok alkalmazása magyarországi cégeknél

Kristof Jozsa kristof.jozsa at gmail.com
2008. Sze. 15., H, 22:16:27 CEST


na ha ez a legenda igaz, akkor a picasa csapat harom hete nem aludt..

K

2008/9/15 Marai Laszlo <lists at atleta.hu>:
> On Mon, 15 Sep 2008 17:03:03 +0200
> Verhás Péter <peter at verhas.com> wrote:
>
>  Hali!
>
>> Az baj. ITIL: tessék szétválasztani az incidens menedzsmentet és a
>> probléma menedzsmentet. Nem ugyanaz a kettő.
>
>> * Incidens menedzsment: újraindítom, biztosítom, hogy a szolgáltatás
>> elérhető legyen. Valameddig menni fog, legfeljebb megint újraindítom.
>> * Probléma menedzsment: ezzel párhuzamosan, de nem amíg a rendszer áll
>> keresem a hiba alap okát. (root cause)
>
> En csak beszelgettem egy parszor egy-ket googler haverral, ok meseltek,
> hogy kb. ugy megy, ahogy leirtam. Nyilvan nagy vonalakban es nyilvan a
> nagy G eleg jol tudja, hogy hogy kell ezt csinalni ;). De ha mar
> belemasztunk: en nem irtam, hogy a fejleszto csapat inditgatna ujra.
> Igazabol errol fogalmam sincs. Csak azt meseltek a sracok, hogy az
> elesedes utan, amig at nem adjak egy support csapatnak, addig ok a
> felelosek, hogy ha barmi _hiba_ van a szoftverben, akkor azt
> azonnal kijavitsak. Akar ejjel haromkor is. Az egesz ugy kerult szoba,
> hogy ebben az esetben nyilvan nem kell elotte jovahagyatni a javitast a
> reviewereddel :).
>
>  atleta
> _______________________________________________
> Javalist mailing list
> Javalist at javagrund.hu
> http://javagrund.hu/mailman/listinfo/javalist
>


További információk a(z) Javalist levelezőlistáról