[Java lista] Agilis módszertanok alkalmazása magyarországi cégeknél

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2008. Sze. 15., H, 22:19:27 CEST

Bal lábbal keltél fel? :)

> Ez tipikusan az a dolog, ami leirva kurva jol hangzik, es egeszen
> addig tok meno, amig nem szembesulsz azzal egy szerda delutan, hogy a
> reviewered elhuzott a francba fogorvoshoz, te meg nem tudod
> becsekkolni hataridore a trivialis valtoztatasodat.
Azért jó esetben egy cég nem fog olyan struktúrát felépíteni, ami
akadályozza a hatékony munkavégzést. Ha meg igen, akkor nem szeretnék
ilyen helyen dolgozni, szerencsére eddig nem volt ilyen tapasztalatom.
(Igaz eddig nem is voltam olyan helyen, ahol a code review bevett
gyakorlat, de épp mi is tervezünk valami hasonlót.)

> Vagy esetleg a reviewered egy torteto fasz, aki direkt lehuzza a
> kododat, hogy o elorelephessen. Vagy pont ellenkezoleg: lusta es addig
> huzza a reviewt, amig lehet.
Itt szintén azt gondolom, hogy elég hamar ki kell derüljön, ha valaki
ilyesmivel próbálkozik, vagy így áll hozzá. Azért van egybéb
kommunikáció is egy cégen belül.

> Persze, hogy sokkal hatekonyabb, csak masra valo.
Lehet félreérthető voltam: számomra az volt meglepő, hogy pont unit
tesztelés helyett ajánlották.

Üdv,
Felhő