[Java lista] Agilis módszertanok alkalmazása magyarországi cégeknél

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Sze. 15., H, 22:57:28 CEST

On Mon, 15 Sep 2008 13:19:27 -0700
Gergely Hodicska <felho at avalon.aut.bme.hu> wrote:

  Hali!

> Lehet félreérthető voltam: számomra az volt meglepő, hogy pont unit
> tesztelés helyett ajánlották.

Szerintem az tenyleg marhasag. A code review leginkabb a (kod)tervezesi
hibak kiiktatasara alkalmas. Persze, a masik kodjaban konnyebben
eszreveszed a bugot, de attol meg emberkent ugyanugy el fogsz nezni
ezt-azt, a unittestet meg ugye eleg egyszer megirni, aztan az minden
kis valtoztatas utan ellenorizni fog neked. Probald ki ugyanezt egy
kollegaval :)

  atleta