[Java lista] 6-os java eles kornyezetben

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2008. Sze. 18., Cs, 13:10:08 CEST

Hali,

Ezeket fel kell mérni, és a megrendelőtől megkérdezni, hogy fel akarja-e
vállalni a hátrányokat az előnyökért. Ez nem egy rossz gondolat. Csak tudni
kell magyarul is beszélni, nem csak informatikusul.

A kérdés számomra ezek után, hogy mindent el lehet-e magyarázni mindig a
megrendelőnek, mindent meg fog, meg kell-e(?) értsen, és jól is, -e? :o)
Azaz milyen kommunikációs alapot lehet feltételezni a megrendelőről? Egy De
Morgan azonosságra való hivatkozás belefér-e?

Konkrét példa: én például mostanság küzdök olyasmin, hogy kettőnél több and
meg or-t tartalmazó szabályokon alapuló szabályrendszert hogyan értessek meg
a megrendelővel. Még kódban is elég durva, de úgy legalább átlátható egzakt
és egyértelmű (nekem informatikusnak). Ha megpróbálom "magyarosítani",
"szimplifikálni", akkor ez a betűtömeg növelés mért feltétlenül frankó
megrendelő-kiszolgálás?

MM